تنها بعد تو

تنها بعد تو

تنها بعد تو

تنها بعد تو

تعمیر یخچال بلومبرگ

تعمیر یخچال بلومبرگ(Bloomberg)

یکی از لوازم خانگی که تعمیر آن متخصص خود را لازم دارد، یخچال است. درست است که بعضی از آقایان دستی در تعمیر وسایلی مانند پنکه، کولر، آنتن تلویزیون و … دارند ولی همه می‌دانند که با یخچال نمی‌ شود شوخی کرد. با پیچیده تر شدن سیستم یخچال‌ های امروزی، تعمیر آن ها هم پیچیده تر شده است. هر چند تکنولوژی بالا باعث شده است که کمتر دچار خرابی شوند ولی به همان نسبت، تعمیر آن ها هم تخصص خاصی می خواهد که این قاعده شامل تعمیر یخچال بلومبرگ و تعمیر یخچال ساید بای ساید بلومبرگ هم می شود.

تاریخچه برند بلومبرگ (Bloomberg)

برند بلومبرگ بیش از دو قرن قدمت دارد و اولین بار در سال 1883 بود که توسط برنارد بلومبرگ تأسیس و بر سر زبان ها افتاد. بلومبرگ استارت کار خود را در صنعت متالوژی و جوش فلزات زده بود که یکی از صنایع مادر در تولید لوازم خانگی است. این شرکت در ادامه با خروج از صنعت جوش در سال 1935 وارد شبکه پخش لوازم خانگی شد. به تدریج آشنایی بلومبرگی ها با صنعت لوازم خانگی و فهمیدن زیر و بم آن، باعث شد که این شرکت بتواند در سال 1949 وارد فاز تولید شود.

30 سال بعد بلومبرگ در ادامه روند رو به رشد خود توانست اولین تولید ابداعی خود را با ماشین لباسشویی دارنده کنترل تعادلی، وارد بازار کند و در سال 1981 نسخه اتوماتیک آن را تجاری سازی کند. این روند باعث برانگیخته شدن طمع شرکت های بزرگ لوازم خانگی به بلومیرگ شد و عاقبت در سال 2002 بود که شرکت آرچلیک، سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی در اروپا، بلومبرگ را خرید.

دو سال بعد آرچلیک برند بلومبرگ را در تولیدات با ساختار ایستاده و توکار در سطح بین المللی معرفی کرد و از نسل جدید محصولات یخچال ساید بلومبرگ نیز رونمایی نمود.

با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست در جهان جدید، بلومبرگ محصولات خود را کاملاً هماهنگ با طبیعت و استاندارهای موجود در این حوزه، تولید می کند. گواهینامه ISO:14001 که مدیریت زیست محیطی را هدف قرار می دهد، برای تمام کارخانه های بلومبرگ لازم الاجراست و تمام امکانات تولیدی و محصولات را هم شامل می شود.

استاندارد دیگر بلومبرگ که باز هم در رابطه با محیط زیست است، استاندارد ROHS است که نشان می دهد که محصولات بلومبرگ تا 95 درصد قابلیت بازیافت و بازگشت به چرخه طبیعت را دارند. این استاندارد، تولید کننده را از به کار بردن مواد خطرناکی مانند سرب، جیوه، اتر و کادیوم که در مقابل آتش مقاومت بسیار بالایی دارند، منع می کند.

محصولات بلومبرگ از تکنولوژی روز آلمان که مهمترین کشور صنعتی اروپاست، استفاده می کنند.

 تعمیر یخچال بوش

این همه پیشرفت در تکنولوژی حاصل شده، این همه امکانات جدید در لوازم خانگی مدرن به کار گرفته شده‌اند اما هنوز که هنوز است احتمال بروز مشکل در لوازم خانگی جدید وجود دارد. این امر برای یخچال‌های مدرن و حتی یخچال‌های برند معتبری همچون بوش نیز صادق است. اما آن چیزی که در این بین اهمیت دارد این است که به هنگام خرابی یخچال بوش، آن را جهت تعمیر نه به دست هر کسی بلکه به دست یک متخصص کارکشته و کاربلد بسپاریم. تعمیر یخچال بوش و یا تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش موردی نیست که هر کسی، حتی یک تعمیر کار عمومی، بتواند آن را به خوبی انجام دهد. فقط متخصص یخچال بوش است که با استفاده از تخصص و تبحر خود در زمینه تعمیر یخچال بوش می‌تواند کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. خبر خوب این است که برای دسترسی به متخصص یخچال بوش نیازی به آن نیست که کل شهر را جستجو کنید و مجبور به تحمل ترافیک شوید، بلکه می‌توانید سفارش‌تان را از طریق سایت دیجی تعمیر کار ثبت کنید و منتظر اعزام متخصص به منزل خود باشید.

تاریخچه برند بوش

نزدیک به 140 سال پیش در اشتوتگارت آلمان شرکتی بنا نهاده شد که در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های جهان است. این شرکت بوش نام دارد. برند بوش سال‌هاست که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی در زمره‌ی برترین شرکت ها قرار داشته و عمدتاً محصولاتش با استقبال عمومی بسیار خوبی مواجه شده اند. این شرکت علاوه بر لوازم خانگی برقی در کار تولید قطعات الکترونیک، موتور دوچرخه برقی و ابزارآلات صنعتی نیز هست. دفتر این شرکت در حال حاضر در شهر گرینگلن آلمان قرار دارد. گفتنی است که تعداد کارمندان آن در سطح جهان نیز بالغ بر 310 هزار نفر است. بوش همواره توجه بسیاری به کیفیت محصولات خود دارد و شاید بتوان این امر را یکی از علل استقبال مناسب مردم از محصولات این برند آلمانی دانست.

ایرادات رایج یخچال بوش

با وجود کیفیت بالای یخچال‌های بوش، باز هم در اثر موارد مختلفی از جمله استفاده نادرست از یخچال، ضربات احتمالی و … ایرادهایی در یخچال بوش بروز می کنند. در میان این ایرادها برخی از دیگر ایرادها رایج تر اند. رایج ترین ایرادهای یخچال‌های بوش عبارت اند از:
  • روشن شدن یخچال
  • سروصدای زیاد یخچال
  • سرد نکردن یخچال
  • برفک زدن یخچال بوش
  • لرزش یخچال بوش
  • یخ نزدن مواد در فریزر بوش
  • اتوماتیک نکردن یخچال
  • خرابی لاستیک دور درب
  • خالی شدن گاز یخچال
  • خرابی کمپرسور یخچال
  • خرابی آبسردکن یخچال بوش
  • و …
هر یک از این مشکلات را می‌توانید جهت تعمیر به متخصص بسپارید. با تماس با دیجی تعمیرکار متخصص انواع تعمیر یخچال بوش وتعمیر یخچال ساید بای ساید بوش در سریع ترین زمان راهی منزل شما خواهد شد.

مزایای تماس با دیجی تعمیر کار

حضور شما در این صفحه دلالت بر آن دارد که نمی‌خواهید یخچال بوش‌تان را جهت تعمیر به دست فردی غیر متخصص بسپارید. بلکه به دنبال آن هستید که یک فرد متخصص از سوی تعمیرگاه مجاز یخچال بوش جهت تعمیر وسیله‌ی شما راهی منزل‌تان شود. با تماس با دیجی تعمیر کار می‌توانید بدون نگرانی، تعمیر یخچال بوش را به متخصص بوش بسپارید و در منزل شاهد تعمیر یخچال ساید بوشباشید. از جمله مزایای تماس شما با دیجی تعمیر کار می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • با تماس شما با دیجی تعمیر کار، متخصص در سریع ترین زمان در منزل شما حضور پیدا خواهد کرد و در زمانی اندک مشکل را برطرف خواهد نمود.
  • متخصص تا جایی که ممکن است اقدام به تعویض قطعات نخواهد کرد و سعی بر آن خواهد داشت که قطعات را تعمیر کند. این در کاهش هزینه های شما تأثیر بسیاری خواهد داشت.
  • تلاش بر این است که از تعویض قطعات اجتناب شود،  اما در صورت نیاز به قطعات جدید حتماً از قطعاتی فابریک و درجه یک به همراه ضمانت استفاده خواهد شد.
  • از آنجا که متخصص یخچال بوش، به تمامی سیستم‌ها و قطعات یخچال بوش تسلط دارد، به صورت تضمینی مشکل را برطرف خواهد کرد و این اطمینان وجود خواهد داشت که مشکل باری دیگر در آن قسمت بروز نخواهد کرد.
  • دیجی تعمیر کار تعمیر یخچال ساید بوش شما را به همراه ضمانت انجام می دهد.
  • با تماس با دیجی تعمیر کار، متخصص به منزل شما خواهد آمد و بنابراین با آمدن متخصص به منزل‌تان هیچ نیازی به حمل یخچال به بیرون از منزل نخواهد بود. بنابراین مجبور به تحمل دردسرهای مربوط به حمل یخچال نخواهید بود. همچنین این اطمینان برای‌تان وجود دارد که یخچال بوش در همان ساعات حضور متخصص و در برابر چشمان‌تان تعمیر خواهد شد.

تعمیر یخچال تکنوکیت

بخش‌های مختلف یخچال تکنوکیت

یخچال‌های از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که این اجزاء شامل کمپرسور، کندانسور، آواپراتور، ترموستات و گاز یخچال هستند. کمپرسور در واقع موتور یخچال بوده که دو بخش الکتریکی و  مکانیکی را شامل ‌می‌شود. بخش الکتریکی یخچال قادر است بخش‌های مکانیکی را به حرکت درآورد و بخش مکانیکی آن سیلندری را شامل می‌شود که به کمک پیستون می‌تواند هسته‌ی موتور را به حرکت درآورد. از جمله قطعات یخچال می‌توان به آواپراتور اشاره کرد که مجموعه‌ای از لوله‌هاست و تحت تأثیر عمل کمپرسور موجب خنک‌شدن فضای درون یخچال می‌شود. کندانسور نیز از اجزای یخچال است که نقش آن خنک‌سازی گاز خروجی از کمپرسور است بنابراین دمای کمپرسور را پایین می‌آورد. لوله‌ی مویی نیز جزء مهمی از ساختار یخچال است که سبب رسیدن فریون به نقطه‌ی جوش و فرآیند جذب حرارت از یک سیال به یک سیال دیگر می‌شود. در گذشته گاز مورد استفاده در ساختار یخچال گاز آمونیاک بود اما به دلیل عوارض این نوع گازها استفاده از آن به‌ندرت کم شده و گاز فریون جایگزین آن شد. فریون گازی بدبو و با خاصیت خورندگی است که این خاصیت در برخورد با رطوبت درچندان می‌شود. گاز فریون قابلیت اشتعال ندارد و دارای یک‌سری معایب نیز هست که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تخریب لایه‌ی اوزون و ایجاد اثرات گلخانه‌ای اشاره کرد. از دیگر معایب این گازها می‌توان به گران‌قیمت بودن آن و حجم زیاد در مقایسه با آمونیاک اشاره کرد. به‌ دلیل وجود دلایل گفته شده، استفاده از فریون‌ها نیز کاهش یافت و گاز R134 جایگزین آن شد. شرکت تکنوکیت حدود ۵۷ سال پیش در ایتالیا شروع به فعالیت کرده و کار خود را با طراحی اجاق گاز آغاز کرد که دارای نماینده‌ی انحصاری در ایران بوده و عرضه‌کننده‌ی وسایل مختلفی از جمله ماشین لباس‌شویی، سشوار‌، جاروبزقی و … است. یخچال‌ها نیز از وسایل تولیدی شرکت تکنوکیت هستند. از آن‌جا که تعمیر یخچال تکنوکیت وتعمیر یخچال ساید بای ساید تکنوکیت امری تخصصی است و نیازمند نیروهای کاردان است‌، توصیه می‌شود که در صورت نیاز به تعمیر یخچال ساید تکنوکیت با مراکز مطمئن و معتبر تماس بگیرید.

دلایل خرابی یخچال‌ها

از جمله علائم خرابی یخچال می‌توان به عدم خنک‌سازی آن اشاره کرد که می‌تواند ناشی از کمپرسور، لاستیک درب و یا فن معیوب باشد. یکی از نشانه‌های خرابی یخچال روشن نشدن آن است که دلایل عمده‌ای دارد از جمله‌ی آن‌ها خراب‌شدن موتور یخچال و یا ایراد در ترموستات آن است. همچنین ممکن است دوشاخه‌ی سیم رابط آن معیوب باشد. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال‌ها پیش بیاید صدای غیرعادی آن است که نتیجه‌ی آسیب موتور و یا شل‌بودن اتصال موتور به شاسی است. از جمله ایرادهای یخچال‌ها می‌توان مشکل در روشن‌شدن لامپ را نام برد که کاشی از سیم‌کشی اشتباه، سوختگی لامپ و یا ایراد در اتصال سرپیچ به لامپ است در صورت وجود چنین مشکلاتی شرکت دیجی تعمیرکار با بهره‌گیری از دانس متخصصان خود قادر به تعمیر یخچال تکنوکیت و تعمیر یخچال ساید تکنوکیت است.  

تعمیر یخچال ال جی LG

بشر از دیرباز جهت حفظ مواد غذایی از مکان‌های خنکی چون چشمه‌ها، چاه‌ها یا غارهای زیرزمینی جهت خنک و سالم نگهداشتن مواد غذایی و از سرداب‌ها و آب انبارها جهت خنک نگهداشتن آب استفاده می‌نمود. سرانجام در قرن 11 میلادی دانشمند نامی ایرانی ابن‌سینا با اختراع مبرد گامی بزرگ در فناوری تقطیر برداشت که جهت چگالش پیوند بخار‌های آروماتیک از آن استفاده می‌شد. در سال 1748 اولین یخچال ساخته شده توسط انسان به دست ویلیلم کولین در دانشگاه گلاسکو مورد رونمایی قرار گرفت. از الیور ایوانس آمریکایی هم بعنوان پدر یخچال نام برده می‌شود چرا که مخترع یخچال بخار فشرده می‌باشد. سرانجام در سال 1834 میلادی ژاکوب پرکینز با تغییراتی در مدل اولیه یخچال الیور ایوانس توانست اولین یخچال جهان را بسازد. در سال 1841 میلادی جان گوری که یک مخترع آمریکایی اهل فلوریدا بود موفق به ساخت اولین یخچال مکانیکی گردید که از آن جهت ساختن یخ برای خنک نگه داشتن افراد مبتلا به تب زرد استفاده می‌گردید. نهایتا در سال 1853 نخستین یخچالی که قادر به تولید روزانه یک تن یخ بود توسط یک استاد آمریکایی به ثبت رسید . تعمیر یخچال در واقع سیر تحولی یخچال مراحل بسیاری را پیموده تا به نقطه کنونی که ما در حال استفاده ازآن هستیم رسیده است. شاید در زمانهای گذشته تنها دغدغه انسانها مکانی و وسیله ای بود که فقط بتواند مانع فساد مواد غذایی و ماندگاری آن شود و انتظار بالقوه دیگری از آن نداشتند اما امروز تکنولوژی روز بکار رفته در ساخت یخچالهای جدید بقدری توسعه یافته که شاید کمتر تصورش می‌رفت که بعنوان مثال روزی یخساز روی درب  یخچال تعبیه شود و شما بدون باز کردن درب یخچال بتوانید یخ مورد نیازتان را تهیه نمایید. شرکت ال جی در طول این سال‌ها توانسته است انواع مختلفی از یخچال و فریزر را با ظاهر مختلف طراحی کرده و روانه بازار نماید. بعنوان مثال یخچال فریزر فریزر پایین، یخچال فرسزر دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر فرنچ دور یا در فرانسوی و نهایتا یخچال فریزر فریزر بالا. در ادامه با موضوع تعمیر یخچال ال جی با شما همراه خواهیم بود و به این مطلب خواهیم پرداخت که تکنولوژی بکار رفته در ساخت یخچال‌های ال جی عملا بدین معنا نیست که این یخچال‌ها بلا نقص فنی مواجه نشده و نیاز به تعمیر توسط نیروی متخصص پیدا نمی‌نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.